سخنگوی سپاه: ادعای تخصیص ۲ میلیون بشکه نفت بی‌اساس است

سخنگوی سپاه عنوان کرد: من از اینکه ۲۰ میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است.
سخنگوی سپاه: ادعای تخصیص ۲ میلیون بشکه نفت بی‌اساس است

سردار محبی سخنگوی سپاه عنوان کرد: من از اینکه 20 میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی پشتیبانی کند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طبیعتاً برای مقابله با دشمن و تجهیز خود به سلاح‌ها و پشتیبانی یگان‌های مختلف نیاز به بودجه دارد و دولت باید آن را تامین کند.
سردار محبی اظهار کرد: از اینکه دولت به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد، زیرا سپاه سازوکاری برای این موضوع ندارد. دولت موظف به حمایت از نیروهای مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ باشد، نیاز به پشتیبانی بیشتر است.
 

سخنگوی سپاه: ادعای تخصیص ۲ میلیون بشکه نفت بی‌اساس است

آیا این خبر مفید بود؟